Nem vagyok marketing szakember, de talán ahhoz, hogy ezt a szituációt megértsük nem is kell annak lenni.
Mint minden cég, a "szuperjól" is profit orientált stratégiával van jelen a piacon, ez BIZTOS.
És melyik piacon?
Mert talán itt a piac "helye", a lefedni kívánt réteg a legfontosabb.
Ez a cég, az én megítélésem szerint semmikép sem a verseny sportolókat (főképp nem a testépítőket) próbálja megfogni, hanem az ÁTLAG magyar embereket.
Ezt a tényt figyelembe véve, az a feltételezés, hogy jó reklám arc kettő, amúgy kiváló testépítő ma Magyarországon egy ilyen cég számára, megkérdőjelezhető.
Sajnos ez a valós helyzet...
Ha ott a sarki patika odalán, egy 120kilós sportember, kezében azzal a termékkel..."Pista aszondja Marinak, hogy ez undorító! Ne vegyük mege!"
Szomorú, de előbb lehet eladni egy relatív ismert, relatív sportos emberrel ennek a közegnek, ezt a terméket...