hát Én már nem 1el gyorsultam és csak iylen 150körül értek be, és csak afölött kezdtek lassal elhagyni. Brá nem to mazok motorikusan miylen állapotban voltak, de az enyémet 2005ig hivatalos osztrák szervízben szervizelték, vezetett szervízkönyve volt. a tip-top nem kifejezés rá. 1 széria magyar 320i se tudta legyorsulni 4.közepéig.
Én hiszek neked, csak azt mondom amit tapasztaltam.. Nem tudom milyen moci volt a 318i-be
az az iogazság,h a magyar e30 ak 90%ban már odavannak a nem megfelelő gondoskodástól
Itthon nagyon nehezen kapsz jót, ha találsz az 4-5-600.000 és 20éves autóért nagyon meggondolod,h adsz-e annyit. Persze ezeket annyira nem is akarják eladni , aki meg ilyet akar, az ugyis megveszi
Jól gondolkodsz, mikor meglátta a srác az enyém, teljesen odavolt, mikor megtudta hogy tuning mentes full gyári a motorja, akkor rögtön meg is egyeztünk az árról, és már vitte is. Mikor kifizette, papírok is készen voltak, akkor mondta el, hogy 3. amit néznek már, de torony magasan vitt mindent az enyém.. Nem is csoda, én nagyon vigyáztam rá, és frissen kilakatolva, festve a gép elég odaverősen nézett ki