A reklámok azért vannak, mert senki sem él segélyen! Axell, semmi baj, nem csak te vagy így,hanem sokan mások. Hírtelen a sok információ áradattól képtelenek dönteni, de tudod mit? Válassz szabadon, nyúlj bele bármibe és tapasztald meg.
Hameg másokra hallgatsz,akkor kérdezd meg magadtól,mit szeretnél elérni, mire lehetsz képes 1 hónap alatt, mit szeretnél látni?!.
A csilli villi doboz, a szuper leírások csak kábítanak. Sajna vagy nem sajna, ez így van és lesz. Rengeteg termék kiváló,és hozza a hozzá fűzött reményeket, ugyanakkor léteznek olyan dolgok is ,amikről nem is gondolnád, mennyire ütősebbek...
Sokan ki sem próbálják, többen pedig csak egy-két dolgot. Hozzászólásokból táplálkoznak és cégtől ígért elvárásoknak hisznek.
Tulajdonképpen mindegy, mit választasz, nagyon mellé nem tudsz nyúlni,ha tudod,mit veszel-mire. Különbségek viszont vannak, kategórián belűl és kívűl is. A lényeg a fejlődés.