2024. Június 24. - 13:28:52
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Segítséget szeretnék Kérni! - Androlic - Anadrol50  (Megtekintve 26064 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2013. Április 21. - 12:32:00
Megtekintve 26064 alkalommal
Nem elérhető

sasuke95


17 éves vagyok és 64 kiló Androlic más néven Anadrol 50 et akarok szedni. mit tudnák vele elérni ? aszt hallottam hogy csak 5 hétig szedhető, de adagolást nem tudok. kezdő vagyok még soha nem szedtem szteroidot.. szálkás vagyok, de  én tömeget, nagyobb karokat, és nagyobb erőt akarok, ezért gondoltam erre hogy ezt kéne szednem. mit gondoltok megéri vagy nem? mennyi idő után látható valami fejlődés?  
Köszönöm a segítséget ? :-/   :-){

2013. Április 21. - 12:36:24
Válasz #1
Nem elérhető

dred


17 éves vagyok és 64 kiló Androlic más néven Anadrol 50 et akarok szedni. mit tudnák vele elérni ? aszt hallottam hogy csak 5 hétig szedhető, de adagolást nem tudok. kezdő vagyok még soha nem szedtem szteroidot.. szálkás vagyok, de  én tömeget, nagyobb karokat, és nagyobb erőt akarok, ezért gondoltam erre hogy ezt kéne szednem. mit gondoltok megéri vagy nem? mennyi idő után látható valami fejlődés?   
Köszönöm a segítséget ? :-/   :-){

Beszarok. De komolyan. Apád anyádra lennék kiváncsi...

2013. Április 21. - 12:46:14
Válasz #2
Nem elérhető

sasuke95


miért lennél rájuk kíváncsi?
de am kösz a segítséget

2013. Április 21. - 13:43:18
Válasz #3
Nem elérhető

eo2eo


miért lennél rájuk kíváncsi?
de am kösz a segítséget

Sajnos pár tablettától/injekciótol nem fogod megkapni azt az eredményt amit látni szeretnél.

Azt ahogy most kinézel, amilyen a tested, évmilliók alatt meghatározott genetikus kód illetve az életben eltöltött 17 éved munkája ( a sportolással eltöltött idő, és a többi befektetett erőforrás mint a kitartás, következetesség és PÉNZ (táplálék stb. ) ) határozza meg. Ezeken pár miligramm vegyület SEMMIT nem fog változtatni. ( Jó irányba biztos nem, elbaszni lehet eltudsz vele 1-2 dolgot )